Wij helpen u graag

Wij doen er alles aan om onze producten en diensten probleemloos, veilig en tegen aanvaardbare kosten te leveren. En, indien gewenst, kunnen we de diensten aanpassen en uitbreiden. We streven naar een optimale service ervaring. Uw feedback helpt ons deze ervaring te verbeteren. We horen het graag!


Kennisbank en Support Portal

Klik op bovenstaande button voor:

  • het vinden van antwoorden op veel gestelde vragen, kennis items en handleidingen,
  • het kenbaar maken van wijzigen,
  • het melden van verstoringen,
  • en ook administratieve en factuurvragen kunt u stellen (via onze Support Portal).

Remote support

Wanneer een collega u vraagt om met u me te kijken moet u op bovenstaande button klikken. Er wordt dan een veilige verbinding gemaakt met u computer.


Onderhoudsschema

Om er voor te zorgen dat uw en onze systemen en data continue veilig en up-to-date zijn hanteren wij voor de generieke componenten vaste onderhoudsmomenten, te weten:

  • de 3de donderdag van de maand van 18:00 tot 0:00
  • de 4de donderdag van de maand van 20:00 tot 0:00

Urgent onderhoud, denk aan security patches en dergelijk, en klantspecifieke componenten worden separaat gepland en uitgevoerd.

In alle gevallen ontvangt u een mail van ons.


Storingsoverzicht

Op dit moment zijn er geen verstoringen.